Sollicitatieprocedure

Algemeen
De dienst Personeel en Organisatie (P&O) is een ondersteunende dienst ten behoeve van het management. Zij houden zich bezig met de voorbereiding, de uitvoering, de evaluatie en bijsturing van het ziekenhuisbeleid op het gebied van personeel, organisatie en opleiding. Daarnaast kunnen medewerkers bij de dienst P&O terecht met persoonlijke vragen die verband houden met het werk.
Binnen de dienst werken Adviseurs P&O, een opleidingscoördinator, een begeleidingsdeskundige, opleidingsfunctionarissen, een arbo-coördinator, een bedrijfsverpleegkundige, salarisadministrateurs en secretaresses.

Informatie
Bij de dienst P&O kunt u informatie krijgen over vacatures en opleidingsmogelijkheden. Wanneer er tijdelijk geen mogelijkheden zijn voor u, kan het voor sommige functies/opleidingsplaatsen voor ons interessant zijn om u als mogelijke kandidaat een half jaar in een bewaarportefeuille te houden.

Solliciteren
Als u wilt solliciteren naar aanleiding van een vacature dan kunt een sollicitatiebrief en Curriculum Vitae sturen via e-mail of eventueel per post. Ook als u gebruik maakt van het contactformulier op deze site verzoeken wij u een brief en Curriculum Vitae mee te sturen. De responstermijn wordt vermeld in de vacaturetekst.
Sommige functies zijn moeilijk in te vullen. Deze vacatures staan structureel op de Lievensbergsite en bevatten geen responstermijn.
Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Lievensberg ziekenhuis
Dienst Personeel & Organisatie
Postbus 135
4600 AC Bergen op Zoom
U kunt uw gegevens per e-mail versturen naar: peno@lievensberg.nl
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur, telefoon 0164 27 88 76

Bezoekadres:
Dienst Personeel & Organisatie
Paracelsuslaan 2
4624 VR Bergen op Zoom

Laatst gewijzigd: 1 november 2012